دانلود کارتون و انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی

نکات مهم یادگیری زبان با کمک انیمیشن و کارتون:
انیمیشن و کارتون های ساده تر و جذاب تر را انتخاب کنید: اگر کارتون ها و دیالوگ های آنها دشوار باشد، یادگیری شما با مشکل مواجه می شود زیرا به دلیل سرعت بالای صحبت، لغات و عبارات ناآشنا و عدم یادگیری، دلسرد خواهید شد. ضمن اینکه فیلم های سرگرم کننده تر یادگیری موثرتری دارند.
جملات کوتاهی که می شنوید را یک بار تکرار کنید: این جملات معمولا بسیار پرکاربرد هستند و یادگیری آنها کمک زیادی در صحبت و مکالمه شما خواهد کرد و این جملات ماندگاری زیادی در ذهن دارند.
هر کارتون یا انیمیشن را حداقل دو بار ببینید: بار اول با زیرنویس انگلیسی و بار دوم بدون زیرنویس تماشا کنید.
ترجیحا یک دیکشنری داشته باشید: روی گوشی خود، یک دیکشنری آفلاین (پیشنهاد ما گوگل ترنسلیت آفلاین) نصب کنید و لغات یا جملاتی که بیشتر استفاده می شوند و شما معنای آنها را متوجه نمی شوید جستجو کنید (اگر آنها را روی کاغذ بنویسید که چه بهتر!)

یک انیمیشن عالی برای یادگیری و تقویت عبارات و جملات روزمره زبان انگلیسی! داستان انیمیشن در جزیره ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش می باشد که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما زمانی که خوک های سبز مرموز به جزیره می آیند، سه پرنده به نام های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند.
دانلود کارتون و انیمیشن برای تقویت زبان انگلیسی

Comments

Popular posts from this blog

کتاب انگلیسی در سفر بصورت pdf

آموزش زبان اسپانیایی در قالب 100 درس رایگان

نرم افزار خودآموز ژاپنی