دانلود داستان کوتاه زبان انگلیسی

در ادامه سری آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این مقاله، بیش از ۱۰۰ داستان کوتاه زبان انگلیسی با ترجمه فارسی را بصورت PDF و گلچین شده از تمامی وب سایت های آموزش زبان فارسی برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

نکته مهم! تمامی داستان های انگلیسی موجود در سرتاسر اینترنت فارسی فاقد کیفیت لازم هستند. ضمن اینکه یادگیری انگلیسی با ترجمه فارسی در کنار آن، یادگیری را بسیار طولانی تر خواهد کرد و اصطلاحا در یادگیری تنبل خواهید شد. برای یادگیری سریع، اصولی و بدون نیاز به کلاس زبان انگلیسی، از این بسته های آموزشی عالی استفاده کنید!

این پی دی اف شامل بیش از ۱۰۰ داستان می باشد. نکته مثبت در مورد این پی دی اف داستان های کوتاه در این است که همراه با کتاب های داستان انگلیسی علاوه بر اینکه داستان های جذاب و سرگرم کننده ای را دنبال خواهید کرد، بلکه با بسیاری از لغات و اصطلاحات جدید آشنا خواهید شد. یادگیری لغات و یا اصطلاحات در متن بهتر صورت می گیرد، زیرا کاربرد لغات و چگونگی استفاده از لغات در جمله را فرا خواهید گرفت. در واقع آموزش زبان انگلیسی همراه با کتاب داستان به صورت مفهومی می باشد و باعث می شود لغات را در جمله یاد بگیرند که سبب باقی ماندن کلمات و اصطلاحات برای همیشه در ذهن زبان آموز می شود.
ادامه دانلود داستان کوتاه زبان انگلیسی 

Comments

Popular posts from this blog

کتاب انگلیسی در سفر بصورت pdf

آموزش زبان اسپانیایی در قالب 100 درس رایگان

نرم افزار خودآموز ژاپنی